fb-image
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
ΔΩΡΕΑΝ ΑΛΛΑΓΗ*

Όροι χρήσης

  • Γενικοί Όροι Χρήσης

    Εισαγωγή

    Το www.olympicstores.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης υποδημάτων μέσω του Διαδικτύου που δημιούργησε η εταιρεία με την επωνυμία Σ. Καρυπίδης – Δ. Μανιτάρης Ο.Ε., που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη Ειρήνης 15-Πλατεία Δημοκρατίας, με Α.Φ.Μ. 091203184, και Δ.Ο.Υ. Ε' Θεσ/κης, Αριθμό Γ.Ε.ΜΗ. 041983006000

    Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

    Κάθε χρήστης που εισέρχεται προκειμένου να κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κάτωθι όρους , χωρίς καμία εξαίρεση.

    Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με τους κάτωθι όρους, τότε οφείλει να μην πραγματοποιεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

    Όροι χρήσης

    1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο. Υποχρεούται δε να ενημερώνει άμεσα τους καταναλωτές για οποιαδήποτε τροποποίηση μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας της. Επίσης, η επιχείρηση δικαιούται να προβαίνει σε αλλαγή των τιμών των προϊόντων που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι συμβάσεις που καταρτίζονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος πραγματοποιούνται πάντοτε στην Ελληνική γλώσσα.

     

    2. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
    H επιχείρηση δεσμεύεται για την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφορίων για τα προϊόντα που διατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς επίσης και για όλες τις πληροφορίες που παρέχονται και αφορούν την πραγματοποίηση των συναλλαγών. Η επιχείρηση δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

     

    3. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
    Η επιχείρηση στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα ουδεμία εγγύηση μπορεί να παρέχει σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθενται, αλλά δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την διαθεσιμότητα ή μη των προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει με ακρίβεια πληροφορίες, φωτογραφίες, απεικονίσεις των προϊόντων που διατίθενται μέσω αυτού. Δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική ή αποθετική), που τυχόν υποστεί πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος σχετικά με την λειτουργία και στην χρήση του ηλεκτορνικού καταστήματος.

     

    4. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ
    Τα σήματα, οι εικόνες, οι φωτογραφίες, κλπ, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της εταιρίας και προστατεύονται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαικού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται επομένως σε οποιαδήποτε τρίτο η αναπαραγωγή, αντιγραφή, διάδοση, μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση.

     

    5. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ
    Οι χρήστες συμφωνούν και αναλαμβάνουν να μη χρησιμοποιούν τo ηλεκτρονικό κατάστημα για:

    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην επιχείρηση ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π.
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας)
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων
    • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών
    • ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή τωνδιατάξεων
    • παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο, 8. συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.


    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

    1. ΟΡΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

    > Ο πελάτης ενημερώνεται με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που διατίθονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

    > Αν υπάρχει μη διαθεσιμότητα ως προς ένα μόνο μέρος των προϊόντων που παρείγγειλε ο πελάτης, η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον πελάτη είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω email για την ενημέρωσή του.

    > Οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα (με τις ενδείξεις «Προσφορά φυλλαδίου», «Προσφορά», «Web ευκαιρία», «Έκπτωση» ή παρόμοιες εκφράσεις), ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που ορίζει η εταιρεία.

    > Οι τιμές και τα προϊόντα που φέρουν τη σήμανση φυλλαδίου, τη σήμανση Προσφορά ή αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

    > Για όλα τα είδη τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

    2. ΟΡΟΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

    Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον επιθυμεί να υποβάλει παραγγελία έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει μέσα από την ειδική φόρμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα («καλάθι παραγγελιών») την παραγγελία στην οποία διαλαμβάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμεί να προμηθευτεί. Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την επιχείρηση προτού αυτή επιβεβαιώσει την αποδοχή της ως κατωτέρω.

    Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, στον πελάτη γνωστοποιούνται οι όροι της πώλησης και ο πελάτης για τη διαβίβαση της παραγγελίας του, δηλώνει προηγουμένως με τη σήμανση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης» ότι ρητά έλαβε γνώση και τους αποδέχεται.
    Επίσης, ο πελάτης δηλώνει πως αποδέχεται τα κατωτέρω στοιχεία που μέσα από την παραγγελία αλλά και τον ειδικό σύνδεσμο (link) του γνωστοποιούνται ήτοι:

    1. Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε.
    2. Η παράλειψη του πελάτη να ενημερωθεί επαρκώς δεν βαρύνει ουδαμώς την εταιρεία αλλά αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του.
    3. Η ταυτότητα της επιχείρησης, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου της, ο αριθμός φαξ και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της.
    4. Η συνολική τιμή των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α. και κάθε άλλο τέλος, όπως στην παραγγελία αποτυπώνονται και όλες οι πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου (επίσης υπολογίζονται στο σώμα της παραγγελίας) και κάθε άλλη δαπάνη.
    5. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στην ηλεκτρονική σελίδα κάθε προϊόντος είναι πάντοτε οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.).
    6. Οι διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, η προθεσμίας εντός της οποίας η επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα , η πολιτική που εφαρμόζει η επιχείρηση για την αντιμετώπιση των παραπόνων , οι προϋποθέσεις, οι εξαιρέσεις, η προθεσμία και οι διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης.
    7. Υπενθύμιση της ύπαρξης της ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα όπου συνομολογημένη ιδιότητα νοείται μόνον εφόσον έχει εγγράφως συνομολογηθεί.
    8. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ελάχιστη διάρκεια των υποχρεώσεων του καταναλωτή βάσει της σύμβασης.
    9. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η ύπαρξη και οι όροι κατάθεσης χρημάτων που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον καταναλωτή όποτε το ζητήσει ο προμηθευτής.
    10. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, οι δυνατότητες λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας.
    11. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπική διαλειτουργικότητα ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η επιχείρηση έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.
    12. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, η δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.
    13. Η υποχρέωση πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας εφόσον υφίσταται τέτοια υποχρέωση με την ενεργοποίηση εικονιδίου επιλογής με ευανάγνωστη σήμανση που αναγράφει "παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής".
    14. Κατά πόσον ισχύουν περιορισμοί στην παράδοση και ποια μέσα πληρωμής είναι δεκτά.

     

    3. ΟΡΟΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

    Κάθε παραγγελία του πελάτη, ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της επιχείρησης, που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων πώλησης. Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές.

    4. ΟΡΟΙ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ

    Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας και της ως άνω επιβεβαίωσης της λήψης της, εφόσον η επιχείρηση διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του είδους και την ορθότητα της παραγγελίας και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με νέα ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας, οπότε τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις.

    Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από το δίκτυο διανομής της επιχείρησης, ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα.

    Η επιχείρηση απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στο μεταφορέα που έχει επιλέξει ο πελάτης.

    Η επιχείρηση δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο λάθος στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνον των παραγγελθέντων ειδών, τότε η παραγγελία ισχύει κανονικά για τα υπόλοιπα είδη μόνον και θεωρείται μη γενομένη για τα είδη στα οποία διαπιστώθηκε σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Καμία πρόσθετη χρέωση στην παραγγελία δεν βαρύνει τον πελάτη χωρίς τη ρητή συναίνεση του.

    Η αποστολή της παραγγελίας προς έγκριση προς την επιχείρηση αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Αν δεν υπάρχει συναίνεση, ο πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

    Επίσης, σε περίπτωση αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η μη απόκρουσή τους ή παράλειψη επιστροφής τους και η αδιαφορία του πελάτη δεν ερμηνεύεται σε καμία περίπτωση σαν συναίνεση, αποδοχή τους ή δήλωση βούλησης για αγορά τους.

    Σε περίπτωση που του ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της επιχείρησης και αυτός καθυστερεί να παραδόσει τα είδη προς επιστροφή για διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) εργασίμων ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και τα είδη θεωρούνται πωληθέντα στον πελάτη και αυτός οφείλει να καταβάλει την αξία τους μετρητοίς.

    Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά στο 2310519612 ή 2310532521, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο [email protected]

    5. ΟΡΟΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

    Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Επικοινωνήστε άμεσα στα τηλ: 2310519612 ή 2310532521 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

    Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η επιχείρηση την έχει ήδη εισπράξει, τότε η επιχείρηση οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή. Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την επιχείρηση (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην επιχείρηση), τότε η επιχείρηση υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

    6. ΟΡΟΙ ΤΡΟΠΩΝ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

    To OLYMPICSTORES.gr σας παρέχει 4 διαφορετικούς τρόπους πληρωμής:

    1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ: 
    Πληρωμή με μετρητά την ώρα της παράδοσης απευθείας στον courier. Τα έξοδα αντικαταβολής για την Ελλάδα είναι 3,50€. Δεν υποστηρίζεται η αντικαταβολή εάν η παραγγελία συνολικά ξεπερνάει τα 80€.

    Η αντικαταβολή για την Κύπρο είναι προσωρινά μη διαθέσιμη.

    2. ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ/ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ: Δωρεάν Έξοδα Πληρωμής!
    Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ολοκληρώνετε την παραγγελία και αμέσως ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank όπου και θα συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία της κάρτας, όπου θα σας ζητηθούν. Δεχόμαστε Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard.
    Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Επίσης, η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την διάρκεια της συναλλαγής. Επίσης, μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής με Κάρτα, θα πρέπει να περιμένετε να επιστρέψει αυτόματα από την σελίδα πληρωμών στο site μας καθώς μόνο έτσι θεωρείται η αγορά/πληρωμή ολοκληρωμένη.

    3. PAYPAL: Δωρεάν Έξοδα Πληρωμής!
    Κάνε γρήγορα και με ασφάλεια μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας πληρωμών PayPal. Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή μέσω paypal, ολοκληρώνετε την παραγγελία και ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον της paypal όπου και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας. Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης. Επίσης, η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την διάρκεια της συναλλαγής. Επίσης, μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής με PayPal, θα πρέπει να περιμένετε να επιστρέψει αυτόματα από την σελίδα πληρωμών στο site μας καθώς μόνο έτσι θεωρείται η αγορά/πληρωμή ολοκληρωμένη.

    4. ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ: Δωρεάν Έξοδα Πληρωμής!
    Οι πελάτες που επιθυμούν να παραλάβουν την παραγγελία τους αυτοπροσώπως από τα καταστήματα μας στην οδό Ειρήνης 15 (Πλατεία Δημοκρατίας) ή Εγνατίας 10, κέντρο στην Θεσσαλονίκη θα πληρώσουν την παραγγελία τους στο κατάστημα με μετρητά ή Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα. Δίνεται και η δυνατότητα να πληρώσετε την παραγγελία σας μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας - Paypal - Viva Wallet και να επιλέξετε Παραλαβή από τα Καταστήματά μας. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στο κατάστημα που επιλέξατε για 2 εργάσιμες και μετά το πέρας των 2 ημερών θα ακυρωθεί δίχως ειδοποίηση.

    ________________________________________

    * Εάν κάποιος αγοραστής πραγματοποιήσει νέα παραγγελία ενώ έχει στο ιστορικό του παραγγελίες που για τον οποιονδήποτε λόγο έχει αρνηθεί να παραλάβει - παρά τις τηλεφωνικές και γραπτές (email) ειδοποιήσεις μας για παραλαβή - τότε η παραγγελία: Α) θα ακυρώνεται ή Β) θα ζητείται να την εξοφλήσει μέσω κατάθεσης ή Γ) θα συμφωνείται απο κοινού πως η τελευταία θα ακυρωθεί ώστε να ξανα την πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα εξοφλώντας την μέσω PayPal ή Κάρτας.

     

    7. ΟΡΟΙ ΤΡΟΠΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    Γίνονται αποδεκτές μόνο οι παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων εντός Ελλάδας & Κύπρου.
    Οι παραγγελίες στην Ελλάδα αποστέλλονται κατ επιλογή του πελάτη με την ταχυμεταφορική εταιρεία «ΕΛΤΑ COURIER» ή με την «BOX NOW» και με την «KRONOS EXPRESS» στη Κύπρο.
    ___________________________________
    * Στην Ελλάδα οι δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να εξυπηρετούνται από το τοπικό Ταχυδρομείο.
    * Εάν το σύνολο της παραγγελίας ξεπεράσει τα 80€ τότε ενδέχεται να ζητηθεί από τον αγοραστή να εξοφλήσει την παραγγελία μέσω κατάθεσης ή να την ξανα πραγματοποιήσει εκ νέου πληρώνοντάς την με Κάρτα ή PayPal. Αν ζητηθεί από τον αγοραστή η εξόφληση της παραγγελίας και δεν προβεί στην εξόφλησή της εντός 2 εργάσιμων ημερών, τότε η παραγγελία ακυρώνεται.
    * Εάν κάποιος αγοραστής πραγματοποιήσει νέα παραγγελία ενώ έχει στο ιστορικό του παραγγελίες που για τον οποιονδήποτε λόγο έχει αρνηθεί να παραλάβει - παρά τις τηλεφωνικές και γραπτές (email) ειδοποιήσεις μας για παραλαβή - τότε η παραγγελία: Α) θα ακυρώνεται ή Β) θα ζητείται να την εξοφλήσει μέσω κατάθεσης ή Γ) θα συμφωνείται απο κοινού πως η τελευταία θα ακυρωθεί ώστε να ξανα την πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα εξοφλώντας την μέσω PayPal ή Κάρτας.

     

    Αποστολή με ΕΛΤΑ Courier (μόνο για Ελλάδα):

    Υπάρχουν 2 διαθέσιμες επιλογές για αποστολή της παραγγελίας σας μέσω ΕΛΤΑ Courier:

    1. ΕΛΤΑ courier - Απλή Αποστολή: Παράδοση σε 5 έως 9 εργάσιμες. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 30€. Εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συνολικά κάτω των 30€ το κόστος της αποστολής ανέρχεται στα 1,99€.
    2. ΕΛΤΑ courier - EXPRESS Αποστολή: Άμεση Αποστολή & Συσκευασία - Παράδοση σε 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες.
      Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής απευθύνεται αποκλειστικά σε πελάτες μας που επιθυμούν να παραλάβουν άμεσα & γρήγορα την παραγγελία τους με την επιβάρυνση μόλις των 2,50€. Εφόσον επιλέξετε την Express Αποστολή, αναλαμβάνουμε να συσκευάσουμε και να αποστείλλουμε την παραγγελία σας με προτεραιότητα έναντι των υπολοίπων, την ίδια κιόλας ημέρα! Πιο συγκεκριμένα, η Express υπηρεσία αφορά παραγγελίες που πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή έως τις 15.00, όπου θα αποστέλλονται άμεσα την ίδια ημέρα από την εταιρεία μας και η εταιρεία ταχυμεταφοράς θα αναλάβει την παράδοση σε 1-2 εργάσιμες ημέρες σε χερσαίες περιοχές ενώ σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές σε 3 με 4 εργάσιμες ημέρες. Το Σάββατο, την Κυριακή και στις αργίες, οι Express παραγγελίες θα εκτελούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα. Στους παραπάνω χρόνους παράδοσης δεν συνυπολογίζονται ενδιάμεσες αργίες και μη εργάσιμες ημέρες.

    Αναφορικά με την παράδοση, η εταιρεία μας σε συνεργασία με την εταιρεία ταχυμεταφοράς, θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη παράδοση των δεμάτων στην πόρτα σας. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που δεν εμπίπτουν στον έλεγχο της εταιρείας. Ενδεικτικά, αναφέρονται καθυστερήσεις που μπορεί να οφείλονται σε απεργίες, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, ακραία καιρικά φαινόμενα (π.χ. απαγόρευση απόπλους των πλοίων από λιμάνια). Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό. (Πιθανή καθυστέρηση μπορεί να προκύψει σε ορισμένα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ λόγω μεγάλου όγκου δεμάτων: Αγίου Στεφάνου, Κρυονερίου, Πειραιά, Αμπελοκήπων, Μακρυγιάννη, Λαρίσης, Αγ. Αναργύρων).

    Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε email με αναλυτικές πληροφορίες για την παραγγελία σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email ή στα τηλέφωνα +30 2310 519 612 και +30 2310 532 521 για οποιαδήποτε πληροφορία θέλετε.

    Δίνουμε την δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας με ΕΛΤΑ Courier ακόμα και το Σάββατο. Οι πελάτες που επιθυμούν να παραλάβουν Σάββατο θα πρέπει να μας ενημερώσουν εγκαίρως και σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 8,00€.

    Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση πέραν του προβλεπόμενου χρόνου όπως επίσης και για την καθυστέρηση λόγο μη επαρκών στοιχείων του αποστολέα (πχ λανθασμένα στοιχεία ή ελλιπής πληροφορίες). Στην δεύτερη περίπτωση το αρμόδιο τμήμα θα έρθει απευθείας σε επικοινωνία με τον πελάτη, προκειμένου να διευθετηθεί άμεσα το ζήτημα.

    Παραγγελίες που λαμβάνονται Κυριακή ή επίσημες αργίες εκτελούνται την Δευτέρα ή την επόμενη εργάσιμη.

    Παρ αυτα είμαστε στην διάθεσή σας να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο [email protected] και στα 2310519612 ή 2310532521.

    Παράλαβε Αύριο – Box Now – Παράδοση σε Θυρίδα

    Τα Olympic Stores σας δίνουν την δυνατότητα να έχετε την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη στην Ελλάδα και σε 48 ώρες για την Κύπρο με την Box Now. Κάνοντας την αγορά σας έως τις 15:00 (Καθημερινές & Σάββατα – εκτός αργιών) και επιλέγοντας την Box Now θα συσκευάσουμε & θα αποστείλουμε την παραγγελία σας την ίδια ημέρα! Με αυτόν τον τρόπο η παραγγελία σας θα σας φτάσει την επόμενη ημέρα (ακόμα και Κυριακές) για να την παραλάβετε και σε 2 εργάσιμες στην Κύπρο.

    Η Box Now είναι αυτόματα μηχανήματα παραλαβής (locker) όπου επιλέγετε να μεταφερθεί το δέμα σας και να το παραλάβετε όποτε επιθυμείτε εσείς, σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Προσοχή: η Box Now δεν διαθέτει διανομείς. Η παραγγελία παραλαμβάνεται από τον πελάτη από το locker που έχει επιλέξει.

    Πως λειτουργεί:

    • Πραγματοποείτε την παραγγελία σας από το OLYMPICSTORES.gr και στο checkout επιλέγετε τη υπηρεσία Παράλαβε Αύριο – Box Now στους Τρόπους Αποστολής.
    • Από το παράθυρο στο checkout επιλέγετε την θυρίδα (locker) που επιθυμείτε να παραλάβετε. Πχ την κοντινότερη στη δουλειά ή στο σπίτι.
    • Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί από εμάς και συγκεκριμένα όταν το δέμα σας φτάσει στο locker που επιλέξατε, θα λάβετε με SMS έναν 6ψήφιο κωδικό τον οποίο πληκτρολογείτε στο locker και παραλαμβάνετε το δέμα σας.
    • Η παραγγελία σας θα φτάσει την επόμενη μέρα στο locker. Και οι 2 περιπτώσεις ισχύουν όταν η παραγγελία στο OLYMPICSTORES.gr πραγματοποιηθεί έως τις 15:00 Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο (εκτός αργιών). Εάν καταχωρήσετε την παραγγελία σας το Σάββατο έως τις 15:00, η παραγγελία θα έχει τοποθετηθεί στο locker την Κυριακή.
    • H Box Now λειτουργεί και εφαρμόζεται μόνο σε προπληρωμένες παραγγελίες μέσω Paypal, Χρεωστικής/Πιστωτικής Κάρτας ή Viva Wallet. Η αντικαταβολή δεν υποστηρίζεται.
    • Το δέμα σας θα παραμείνει στο locker που επιλέξατε για 48ώρες. Υπάρχει η δυνατότητα παράτασης για παραμονή στην θυρίδα 24 επιπλέον ώρες στέλνοντας (ο πελάτης) αίτημα στο www.Boxnow.gr . Στην περίπτωση όπου ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία του εντός προθεσμίας, τότε αυτή επιστρέφει στην εταιρεία μας.
    • Από την στιγμή που θα λάβετε το SMS πως η παραγγελία σας έχει φτάσει στο locker της επιλογής σας, μπορείτε να την παραλάβετε οποιαδήποτε ώρα και στιγμή (24/7).
    • Μπορείτε να ελέγξετε την πορεία της αποστολής σας (tracking) στο www.Boxnow.gr
    • Εάν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντων, τότε αυτή πραγματοποιείται χέρι-χέρι μόνο μέσω της ΕΛΤΑ Courier ή μέσω της KRONOS EXPRESS για παραγγελίες στην Κύπρο. Ισχύουν οι όροι & προϋποθέσεις της πολιτικής των αλλαγών. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων ο πελάτης.
    • Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Box Now στο +306937178000 & μέσω email στο [email protected] ή με την εταιρεία μας τηλεφωνικά στα 2310519612 & 2310531532 & μέσω email στο [email protected]

     

    Αποστολή με KRONOS EXPRESS (μόνο για Kύπρο):

    Υπάρχουν 2 διαθέσιμες επιλογές για αποστολή της παραγγελίας σας στη Κύπρο μέσω της KRONOS Express:

    • Economy Delivery (Απλή Αποστολή):
      Παράδοση σε 5 με 7 εργάσιμες από την ημέρα αποστολής των δεμάτων (δηλαδή κάθε εργάσιμη Τετάρτη και για παραγγελίες που καταχωρούνται έως τις 11:00). Το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 7€ και σε περίπτωση αλλαγής τα έξοδα ανέρχονται στα 5€.

    • Express Delivery (Γρήγορη Αποστολή):
      Παράδοση σε 1 με 2 εργάσιμες από την στιγμή της παραγγελίας - όταν αυτή πραγματοποιηθεί σε εργάσιμες ώρες και ημέρες και έως τις 11:00. Το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 20€ και αν χρειαστείτε αλλαγή, η 1η θα πραγματοποιηθεί ΔΩΡΕΑΝ. Για κάθε επόμενη αλλαγή το κόστος της ανέρχεται στα 10€.

     

    > Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε email με αναλυτικές πληροφορίες για την παραγγελία σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email ή στα τηλέφωνα 2310519612, 2310532521 για οποιαδήποτε πληροφορία θέλετε.

    > Παραγγελίες που λαμβάνονται Σάββατο και Κυριακή εκτελούνται την Δευτέρα.

    > Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση πέραν του προβλεπόμενου χρόνου όπως επίσης και για την καθυστέρηση λόγο μη επαρκών στοιχείων του αποστολέα ή δυσμενών καιρικών συνθηκών.

     

    8. ΟΡΟΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

    Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης , και είναι 1 έως 3 ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία..

    Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης.

    Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η επιχείρηση όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης.

    Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της επιχείρησης να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η επιχείρηση αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την επιχείρηση). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη.

     

    9. ΟΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΩΝ

    Έχετε το δικαίωμα αλλαγής στα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier, που παραλάβατε.

    Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας τηλεφωνικά στα 2310519612 ή 2310532521

    Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, αφόρετα και χωρίς καμία φθορά.

    Τα υποδήματα θα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρή και λεία επιφάνεια.

    Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.

    Τα έξοδα της πρώτης αλλαγής είναι ΔΩΡΕΑΝ!

    Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο, χρειαστείτε αλλαγή για δεύτερη φορά, τα έξοδα επιστροφής ανέρχονται σε 7€

    Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 7€, στην διαδικασία της αλλαγής.

    Οι Αλλαγές & Επιστροφές στα Εσώρουχα & στα Κοσμήματα δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής.

     

    10. Διαδικασία Αλλαγής

    Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε αλλαγή το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε και το αρμόδιο τμήμα μας θα διευθετήσει για εσάς την διαδικασία. Χωρίς περαιτέρω ταλαιπωρία για τον πελάτη, στέλνουμε τον Courier στον χώρο σας για να παραλάβει το δέμα σας και να παραδώσει ταυτόχρονα την αλλαγή σας (χέρι-χέρι). Οι παραγγελίες που αιτούνται αλλαγή, αυτή θα πραγματοποιείται με ΕΛΤΑ Courier.

    Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:
    * Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
    * Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του.
    Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα. Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας. 

    11. α) Ακύρωση Παραγγελίας

    Ακύρωση της παραγγελίας δύναται σε περίπτωση που έχετε περάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά αλλάξατε γνώμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στα τηλ: 2310519612 ή 2310532521 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
    Σε αυτή τη περίπτωση και αν έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας, η αξία της παραγγελίας, παραμένει στη διάθεση σας και πιστώνεται στο λογαριασμό σας, για οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά.

    Παρακαλούμε πολύ όπως δώσετε μεγάλη προσοχή στους παρακάτω επιπρόσθετους όρους της εταιρείας:

    • Η εταιρεία δεν φέρνει ευθύνη για τη φόρμα (fitting) των υποδημάτων.
    Η "φόρμα" κάθε υποδήματος διαφέρει. Το προσωπικό της εταιρίας μας καθώς και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αναφέρουν την φόρμα κάθε υποδήματος κατά προσέγγιση με τους εξής χαρακτηρισμούς: κανονική εφαρμογή, στενή εφαρμογή.

    • Η δωρεάν αποστολή και αλλαγή ισχύει μόνο για τις παραγγελίες που θα εκτελεστούν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.olympicstores.gr

    • Οι τιμές των προϊόντων που βρίσκονται στα φυσικά μας καταστήματα, ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

    Σε περίπτωση που επιλέξετε να πραγματοποιήσετε κράτηση μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και παραλαβή από τα φυσικά μας καταστήματα, θα ισχύσουν οι τιμές και οι όροι των καταστημάτων μας.

    Σε περίπτωση που επιλέξετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, με κάρτα ή Paypal και επιλογή παραλαβής από τα φυσικά μας καταστήματα, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας, στα 2310519612 ή 2310532521, για να μπορέσει να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε ισχύ η παραγγελία σας. Σε περίπτωση που οι τιμές φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος διαφέρουν, η διαφορά θα αποδοθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε και η πληρωμή.

    • Στην περίπτωση πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος και προβείτε σε αλλαγή με διαφορετικό σχέδιο μικρότερης αξίας μέσω των φυσικών μας καταστημάτων, θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο προϊόν ίσο ή παραπάνω με την διαφορά που υπολείπεται βάση του τιμοκαταλόγου των φυσικών καταστημάτων. Το ίδιο ισχύει και για μεγαλύτερης αξίας αγορές όπου η διαφορά δεν προκύπτει από τις τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος (του νέου σχεδίου) αλλά από τις τιμές των φυσικών καταστημάτων.

     

    β) Πολιτική Αλλαγών (Ισχύει για Κύπρο)

    Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών ΚRONOS EXPRESS που παραλάβατε.

    Αλλαγές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ και ΕΦΟΣΟΝ έχετε έρθει πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας.

    Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει τα προϊόντα να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε, αφόρετα και χωρίς καμία φθορά.

    Τα προϊόντα θα πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρή και λεία επιφάνεια.

    Στην περίπτωση που μας επιστραφεί προϊόν το οποίο υπέστη οποιαδήποτε φθορά, σε σχέση με την αρχική του κατάσταση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κινηθεί νομικά και με απαίτηση αποζημίωσης.

    Τα έξοδα αλλαγής για τις παραγγελίες που έχουν επιλέξει τρόπο αποστολής “Economy Delivery” είναι 5€.
    Τα έξοδα αλλαγής για τις παραγγελίες που έχουν επιλέξει τρόπο αποστολής “Εxpress Delivery” είναι ΔΩΡΕΑΝ.

    Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγω, χρειαστείτε αλλαγή για δεύτερη φορά, τα έξοδα επιστροφής ανέρχονται σε 10€

    Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος και μας επιστρέψετε τα προϊόντα, με δική σας πρωτοβουλία, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση μας, θα υπάρχει επιπρόσθετη χρέωση 15€, στην διαδικασία της αλλαγής.

     

    γ) Διαδικασία Αλλαγής

    Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε αλλαγή το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε και το αρμόδιο τμήμα μας θα διευθετήσει για εσάς την διαδικασία. Χωρίς περαιτέρω ταλαιπωρία για τον πελάτη, στέλνουμε άτομο της εταιρίας ταχυμεταφορών KRONOS ΕXPRESS στον χώρο σας για να παραλάβει το δέμα σας και να παραδώσει ταυτόχρονα την αλλαγή σας (χέρι-χέρι).

    Έχετε επίσης το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:
    * Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
    * Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του.
    Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα.

    Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.

     

    δ) Ακύρωση Παραγγελίας

    Ακύρωση της παραγγελίας δύναται σε περίπτωση που έχετε περάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά αλλάξατε γνώμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στα τηλ: 2310519612 ή 2310532521 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

    Σε αυτή τη περίπτωση και αν έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας, η αξία της παραγγελίας, παραμένει στη διάθεση σας και πιστώνεται στο λογαριασμό σας, για οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά.

    Παρακαλούμε πολύ όπως δώσετε μεγάλη προσοχή στους παρακάτω επιπρόσθετους όρους της εταιρείας:
    • Η εταιρεία δεν φέρνει ευθύνη για τη φόρμα (fitting) των υποδημάτων.
    Η "φόρμα" κάθε υποδήματος διαφέρει. Το προσωπικό της εταιρίας μας καθώς και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αναφέρουν την φόρμα κάθε υποδήματος κατά προσέγγιση με τους εξής χαρακτηρισμούς: κανονική εφαρμογή, στενή εφαρμογή.

     

    12. ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

    Στις περιπτώσεις επιστροφής τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν
    Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.
    Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και το κόστος επιστροφής των προϊόντων το επωμίζεται ο πελάτης.
    Η διαδικασία έχει ως εξής:
    Ο πελάτης στέλνει τα προιόντα με οποιαδήποτε ταχυμεταφορική εταιρεία επιθυμεί και με τα μεταφορικά έξοδα να επιβαρύνουν τον ίδιο.
    Αμέσως μας ενημερώνει πως έχει αποστείλει το δέμα του και μας δίνει τον αριθμό αποστολής.
    Μόλις η εταιρεία μας παραλάβει το δέμα, έρχεται η ίδια σε επικοινωνία με τον πελάτη.
    Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΙ: Α) ο πελάτης δηλώσει υπαναχώρηση και αποστείλει το δέμα του ΧΩΡΙΣ να ενημερώσει προηγουμένως την εταιρεία, Β) εάν ο πελάτης χρεώσει με έξοδα(αποστολής ή courier) την εταιρεία μας σε περίπτωση υπαναχώρησης παραγγελίας.

    Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως, ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση επιστρέφει στον καταναλωτή το σύνολο των προϊόντων που επιστράφηκαν. Οποιαδήποτε λοιπή χρέωση αφορά υπηρεσία ή αποστολή δεν επιστρέφεται.

    Το τίμημα θα επιστραφεί στον αγοραστή με τον ίδιο τρόπο πληρωμής της παραγγελίας του. Ο τρόπος πληρωμής "Αντικαταβολή" επιστρέφεται μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

    Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
    ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραλάβατε επιθυμείτε να μας τα επιστρέψετε φορεμένα ή έχουν οποιασδήποτε μορφής φθορά.
    ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στην περίπτωση που έχετε ξεπεράσει την προθεσμία επιστροφής.

    Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις Επιστροφές ΕΔΩ.

     

    13. Λοιποί όροι της επιχείρησης :

    • Η εταιρεία δεν φέρνει ευθύνη για το fitting των παπουτσιών. Η "γραμμή" κάθε υποδήματος & ενδύματος διαφέρει και οι υπάλληλοι καθώς και το site αναφέρουν την φόρμα κάθε προϊόντος κατά προσέγγιση. Βλ χαρακτηρισμούς κανονική εφαρμογή, στενή εφαρμογή.

    • Η δωρεάν αποστολή και επιστροφή ισχύει μόνο για τις παραγγελίες που θα εκτελεστούν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που αναγράφονται στους Τρόπους Αποστολής στο www.olympicstores.gr

    • Οι τιμές των φυσικών καταστημάτων ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές του site.

    • Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης κάνει κράτηση μέσω site και παραλαβή από το κατάστημα θα αγοράσει τα προϊόντα με την τιμή και τους όρους των καταστημάτων μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να πληρώσει με κατάθεση-viva wallet-paypal-πιστωτική κάρτα και δηλώσει παραλαβή από το κατάστημα, για να ολοκληρωθεί η παραγγελία του πρέπει πρώτα να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς στο 2310519612 ή 2310532521.

    • Στην περίπτωση που ο πελάτης κάνει την παραγγελία του μέσω site και αλλαγή με διαφορετικό σχέδιο μικρότερης αξίας μέσω των φυσικών μας καταστημάτων θα πρέπει να βρει κάποιο προϊόν ίσης αξίας με αυτό που είχε αγοράσει μέσω του site ή ή εάν επιθυμεί ένα προϊόν με μεγαλύτερη αξία θα πρέπει να πληρώσει την διαφορά. Το ίδιο συμβαίνει και για μεγαλύτερης αξίας αγορές όπου η διαφορά δεν θα υπολογιστεί από την τιμή του site(του νέου σχεδίου) αλλά από την τιμή των φυσικών καταστήματων.

    14. Όροι Διαγωνισμού Black Friday 2018 "ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ"

    1. Το olympicstores.gr διοργανώνει διαγωνισμό σύμφωνα με την κατώτερη περιγραφόμενη διαδικασία, μέσω της οποίας θα διανεμηθούν στους τυχερούς τα παρακάτω δώρα. Η όλη προωθητική ενέργεια διεξάγεται μέσω της επίσημης σελίδας olympicstores.gr
    2. Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό μπορούν να αποκτήσουν όσα φυσικά πρόσωπα διαμένουν στην Ελλάδα και την Κύπρο. Εξαιρούνται οι εργαζόμενοι του olympicstores.gr και των θυγατρικών της ή/και συνδεδεμένων με αυτές εταιρίες, καθώς και τα άτομα που εμπλέκονται άμεσα με την διαχείριση της εν λόγω προωθητικής ενέργειας και οι συγγενείς όλων των παραπάνω έως β’ βαθμού.
    3. Η διαδικασία έχει ως εξής: Από τις 16/11/2018 έως τις 23/11/2018 όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό θα πρέπει συμπληρώσουν πλήρως τα στοιχεία στην ειδική φόρμα του διαγωνισμού. Θα πρέπει επίσης να αποδεχτούν ότι θέλουν να λαμβάνουν προσφορές και newsletter στη διεύθυνση email που έχουν δηλώσει καθώς επίσης ότι δέχονται την πολιτική απορρήτου του ιστότοπου.
    4. Το δώρο του διαγωνισμού το επιλέγει ο νικητής ανάμεσα από τα προϊόντα που υπάρχουν στο eshop.
    5. Ο νικητής θα παραλάβει το δώρο του κατόπιν επικοινωνίας με το olympicstores.gr
    6. Για την ανάδειξη των νικητών θα διεξαχθεί 1 κλήρωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της εταιρίας την Δευτέρα 26/11/2018 στις 14:00μ.μ. και θα αναδειχθεί ένας νικητής.
    7. Το olympicstores.gr δικαιούται να ματαιώσει την κλήρωση ή να μεταβάλλει την ημερομηνία διεξαγωγής της.
    8. Το olympicstores.gr διατηρεί το δικαίωμα να ανακοινώσει το όνομα του νικητή στην ιστοσελίδα www.olympicstores.gr, καθώς και στον ιστότοπο www.facebook.com/OlympicStores/ Με τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό, οι ‘Συμμετέχοντες’ δίνουν τη ρητή και ανεπιφύλακτη συναίνεσή τους για την ανωτέρω ανακοίνωση των ονομάτων τους.
    9. Η συμμετοχή στην προωθητική ενέργεια συνεπάγεται τη ρητή και ανεπιφύλακτη συναίνεση του συμμετέχοντα για καταχώρηση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σε αρχείο που θα τηρείται με αυτά από τους Διοργανωτές ως υπεύθυνους για την επεξεργασία τους μέσω αυτοματοποιημένων ή μη μέσων, είτε από τους ίδιους, είτε μέσω οποιουδήποτε άλλου προσώπου διορίσουν οι ίδιοι κατ’ εντολή και για λογαριασμό τους για το σκοπό της παρούσας προωθητικής ενέργειας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2472/1997 όπως ισχύει, καθώς και για άλλους προωθητικούς σκοπούς, δηλαδή, για ενέργειες Marketing.
    10. Αν οι νικητές του διαγωνισμού αρνηθούν το δώρο, ή δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις συμμετοχής τους στο διαγωνισμό, ή αποβεί άκαρπη κάθε προσπάθεια ειδοποίησης τους έως και τις 30/11/18, χάνουν το δώρο.
    11. Η συμμετοχή και τα δώρα είναι απολύτως προσωποπαγή, ανεπίδεκτα μεταβιβάσεως και δεν ανταλλάσσονται με χρήματα. Μοναδική υποχρέωση του olympicstores.gr είναι η εξασφάλιση για το δώρο του νικητή που κέρδισε.
    12. Οι ‘Συμμετέχοντες’ συμφωνούν ότι το olympicstores.gr και οι μητρικές/θυγατρικές και εν γένει συνδεδεμένες της εταιρείες, οι διαφημιστικές εταιρίες και εταιρίες προωθητικών ενεργειών που συνεργάζονται σ’ αυτή την προωθητική ενέργεια καθώς και όλα τα αντίστοιχα στελέχη, διευθυντές, υπάλληλοι, αντιπρόσωποι και πληρεξούσιοι δεν θα φέρουν καμία ευθύνη, άλλως απαλλάσσονται από οποιαδήποτε ευθύνη έναντι οποιουδήποτε τυχερού/νικητή για τυχόν τραυματισμό, απώλεια ή οποιαδήποτε ζημία προκύψει, ολικά ή μερικά, άμεσα ή έμμεσα από την αποδοχή, κατοχή, κατάχρηση, ή χρήση ενός βραβείου, δώρου ή τμημάτων αυτών.
    13. Το olympicstores.gr δικαιούται να μεταβάλει τους όρους του διαγωνισμού ή να τον ανακαλέσει, σε οποιοδήποτε χρόνο, με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της www.olympicstores.gr και στο www.facebook.com/OlympicStores/. Το olympicstores.gr διατηρεί το δικαίωμα, σύμφωνα με τη δική του κρίση, να ακυρώσει οποιαδήποτε συμμετοχή θεωρεί ότι αντιβαίνει στους επίσημους όρους και προϋποθέσεις της κλήρωσης ή βλάπτει την ορθή και αμερόληπτη διεξαγωγή του διαγωνισμού.
    14. Η συμμετοχή στην κλήρωση προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των ανωτέρω όρων συμμετοχής, καθώς και την πολιτική απορρήτου του ιστότοπου.
    15. Η κλήρωση θα διεξαχθεί μέσω του site RANDOM.org
    16. O νικητής έχει το δικαίωμα να επιλέξει ανάμεσα σε τσάντες ή παπούτσια ή συνδυαστικά, συνολικής αξίας 70€ με την χρήση του κουπονιού που θα λάβει στο email του/της.
    17. Σε ειδικές εκπτωτικές περιόδους, όπως BlackFriday, CyberMonday κτλ, ισχύουν αποκλειστικά και μόνο, οι ειδικές εκπτωτικές τιμές. Δεν συνδυάζονται με άλλες εκπτωτικές καμπάνιες και δεν γίνεται δεκτή ούτε η έκδοση, ούτε η εξαργύρωση εκπτωτικών κουπονιών.

    15. ΠΡΟΣΦΟΡΑ 1+1 ΔΩΡΟ (έναρξη 3/1/2023)

    Η προσφορά 1+1 ΔΩΡΟ (https://www.olympicstores.gr/1-1-doro-prosfores) επέστρεψε! Διάλεξε 2 ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ προϊόντα από την συγκεκριμένη κατηγορία (προϊόντα με την ειδική σήμανση 1+1 ΔΩΡΟ) και πάρε το ένα εντελώς ΔΩΡΕΑΝ. Ως δώρο ορίζεται το προϊόν με την μικρότερη ή ίση αξία. Ισχύει επίσης το 2+2 ΔΩΡΟ, 3+3 ΔΩΡΟ κλπ. Η επιλογή του δεύτερου προϊόντος (δώρου) γίνεται αποκλειστικά από τον πελάτη. Η εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη στην περίπτωση που δεν επιλεχθεί εξ αρχής και η παραγγελία θα αποσταλλεί με μονό αριθμό προϊόντων χωρίς σχετική ενημέρωση του πελάτη πέραν των ειδοποιήσεων στο mini cart και στο checkout. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής αιτηθεί επιστροφή χρημάτων τότε υποχρεωτικά μας επιστρέφει όλα τα τεμάχια της προσφοράς που αγόρασε. Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους ή προϊόντος, αυτή πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο με προϊόντα της κατηγορίας του 1+1 ΔΩΡΟ. Η αξία των προϊόντων του 1+1 ΔΩΡΟ εξαιρείται από την προσφορά "ΔΩΡΟ T-Shirt σε αγορές άνω των 60€" καθώς δεν συνυπολογίζεται στο τελικό σύνολο της παραγγελίας. Τέλος, δεν εφαρμόζεται έκπτωση από κανένα κουπόνι στα προϊόντα της προσφοράς 1+1 ΔΩΡΟ.

    16. Όροι Διαγωνισμού ΣΚΙΑΘΟΣ GIVEAWAY

    Οδική Εκδρομή στη Σκιάθο, Ιούνιος 22- Τριήμερο Αγίου Πνεύματος.
    Η Σκιάθος είναι πάντα μια πολύ καλή ιδέα και ο Ιούνιος ιδανική εποχή για να απολαύσεις!

    Υπέροχη ανοιξιάτικη φύση και παράλληλα καλοκαιρινή ατμόσφαιρα. Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος στη Σκιάθο είναι για όλους, μικρούς, μεγάλους, solo travellers, party animals, οικογένειες γιατί προσφέρει σχεδόν τα πάντα. Ξενοδοχεία, εστιατόρια, clubs, beach bar, οργανωμένες παραλίες, αξιοθέατα είναι όλα σε πλήρη λειτουργία, με χαμηλές τιμές χωρίς τον συνωστισμό υψηλής περιόδου. Δείτε παρακάτω το πρόγραμμα της εκδρομής που προσφέρει η εταιρεία μας σε δυο τυχερά άτομα, που θα πάρουν μέρος στον διαγωνισμό ακολουθώντας τα βήματα του.

    1η Μέρα: ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΠΡΟΣ ΒΟΛΟ - ΠΡΟΣ ΣΚΙΑΘΟ.

    Θα ξεκινήσουμε από την Θεσσαλονίκη 11/06 από την Μητροπόλεως στις 05:30π.μ για να πάρουμε το πρωινό πλοίο ANES FERRIES από τον Βόλο στις 10:00π.μ, ώστε να έχουμε την ημέρα στην διάθεση μας. Φτάνουμε στο λιμάνι του Βόλου, επιβιβαζόμαστε στο πλοίο και φτάνουμε Σκιάθο. Θα πάμε αμέσως στα δωμάτια να τακτοποιήσουμε τα πράγματα και είμαστε έτοιμοι!

    Στην αρχή της κεντρικής οδού της χώρας, στον πεζόδρομο Παπαδιαμάντη, σας περιμένει η συνοδός μας για να σας ενημερώσει για τα βασικά σημεία της χώρας και του νησιού. Στη συνέχεια είστε έτοιμη να κάνετε μια βόλτα, να καθίσετε σε ένα καφέ μπροστά στη θάλασσα ή να κάνετε την πρώτη σας βουτιά σε μια από τις πολλές υπέροχες παραλίες της Σκιάθου.

    Η βραδινή βόλτα πρέπει να περιλαμβάνει ένα ωραίο παραδοσιακό ταβερνάκι, ένα cocktail στις φημισμένες “μαξιλάρες”, περπάτημα στην παραλία με τα πολυτελή σκάφη και για τα party animals ατελείωτο clubbing μέχρι το πρωί.

    2η ημέρα: ΣΚΙΑΘΟΣ-ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ-ΣΚΙΑΘΙΤΙΚΟ ΣΠΙΤΙ-ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ-ΜΠΟΥΡΤΖΙ-ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΣΠΗΛΙΕΣ-ΠΑΡΑΛΙΑ ΛΑΛΑΡΙΑ.

    Δεν πιστεύει κανείς πως θα ξυπνήσετε νωρίς αλλά μην το παρακάνετε. Το ραντεβού μας είναι στο γνωστό σημείο, στην αρχή της Παπαδιαμάντη για να πάμε πρώτα στο Σκιαθίτικο Σπίτι, μια διώροφη παραδοσιακή Σκιαθίτικη οικία που θα μας ξεναγήσει σε μια “άλλη” εποχή του νησιού. Συνεχίζουμε με το ναό του Αγίου Νικολάου, προστάτη των ναυτικών και σήμα κατατεθέν στο νησί για το περιβόητο μεγάλο ρολόι που δεσπόζει δίπλα στην εκκλησία αλλά και για την υπέροχη θέα στη χώρα και στο νησί Τσουγκριά. Θα επισκεφθούμε το σπίτι-μουσείο Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (1815-1912), έναν από τους σπουδαιότερους λόγιους της χώρας μας. Πρόκειται απλό λιτό οίκημα από πέτρα και ξύλο που παρουσιάζει όμως και αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον. Στη συνέχεια θα κάνουμε έναν κοντινό περίπατο στη μικρή χερσόνησο Μπούρτζι, που χωρίζει το παλιό από το νέο λιμάνι, στην είσοδο του οποίου βρίσκεται η προτομή του Παπαδιαμάντη, ερείπια από Ενετικό κάστρο και το παλιό σχολείο του νησιού. Ήταν το πρώτο δημοτικό που χτίστηκε το 1906, το οποίο σήμερα λειτουργεί ως Πολιτιστικό Κέντρο και στεγάζει το πανέμορφο θερινό θέατρο. Και τώρα ήρθε η ώρα για μια κρουαζιέρα που ακούγεται πολύ “τουριστική” αλλά πραγματικά αξίζει γιατί πηγαίνει σε σημεία του νησιού που δεν υπάρχει οδική πρόσβαση. Η διαδρομή είναι μοναδική αλλά η στάση στις γαλάζιες σπηλιές και στην πιο φωτογραφημένη παραλία του νησιού, τα Λαλάρια θα σας μαγέψει!

    3η Μέρα: ΣΚΙΑΘΟΣ-ΒΟΛΟΣ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

    Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν, όμως εμείς έχουμε ελεύθερο χρόνο για μια τελευταία βόλτα στη Χώρα. Στην συνέχεια θα επιβιβαστούμε στο πλοίο ANES FERRIES 18:00μ.μ και αφήνοντας πίσω την Σκιάθο θα κατευθυνθούμε στο λιμάνι του Βόλου όπου το λεωφορείο μας για να πάρουμε τον δρόμο τον δρόμο της επιστροφής για Θεσσαλονίκη.

    Περιλαμβάνονται:

    1) Μεταφορά προς και από το λιμάνι του Βόλου από την Θεσσαλονίκη.
    2) Ακτοπλοϊκά εισιτήρια για την διαδρομή Βόλος-Σκιάθος-Βόλος με την ANES FERRIES.
    3) Διαμονή για 2 διαν/σεις στο ξενοδοχείο Alkyon Hotel Σκιάθος 4* με πρωινό.
    4) Συνοδός εκδρομής.
    5) Ταξιδιωτική ασφάλιση.

    Δεν περιλαμβάνονται:
    Εισιτήρια εισόδων σε αξιοθέατα & δημοτικοί φόροι διαμονής

    Δημοτικοί Φόροι διαμονής ανά δωμάτιο/διανυκτέρευση:
    studios & ξενοδοχείο 2*:0,5€, Boutique Hotel: 1,5, ξενοδοχείο 5*:4€

    Προαιρετικές δραστηριότητες:
    Γύρος νησιού: ενήλικας 20€, παιδί εως 12 ετών 10€. Μίνιμουμ συμμετοχής 20 άτομα.
    Κόστος επίσκεψης οινοποιείου: 20€ (περιλαμβάνει 30 λεπτά ξενάγηση και 2μισή ώρες δοκιμασία 6 τοπικών κρασιών των 75ml ανά ποτήρι και τοπικούς μεζέδες )
    Κόστος εισιτηρίου μουσείου Μονής Ευαγγελίστριας, Σκιαθίτικο σπίτι, σπίτι Παπαδιαμάντη, Ναυτικό μουσείο :2€/άτομο/μουσείο.

    - Η εκδρομή εκτελείται από το ταξιδιωτικό γραφείο Athos Hellas
    (ισχύουν οι Όροι & Προυποθέσεις του γραφείου)
    - Στον διαγωνισμό συμμετέχουν όλοι όσοι διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα.
    - Το πακέτο της εκδρομής ΔΕΝ μεταβιβάζεται σε άλλη ημερομηνία, δεν πωλείται και ισχύει για άτομα άνω των 18 ετών.
    - Η κλήρωση του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στις 3/6 μέσω εφαρμογής και ο νικητής θα ανακοινωθεί στα stories του προφίλ μας στο instagram την ίδια ημέρα.
    - Ο διαγωνισμός παίρνει μέρος μόνο στο προφίλ μας στο instragram και μέρος λαμβάνουν μόνο όσοι ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα: 1) Follow το προφίλ μας στο instagram, 2) Tag στα σχόλια την/τον φίλο που θα πάρεις μαζί.
    - Οι συμμετέχοντες οφείλουν να έχουν γνώση και να συμφωνούν με όλα τα παραπάνω.

Array
(
)